Leverantörsportalen

Hur kommer Visma Proceedos leverantörsportal att användas?

Utbildning i användandet av Leverantörsportalen planeras i ansluning till införandet. 

Vi har inte fått någon inbjudan till Leverantörsportalen. Hur gör jag för att få en inbjudan?

Skicka e-post till leverantörssupporten - marknadsplatsen.support@vgregion.se. Mailet kan ha fastnat i leverantörens spamfilter eller att man har ett filter som inte godkänner bilagor i mail. Vi försöker kontakta de leverantörer vi inte fått tag på.

Idag arbetar vi i Leverantörsportalen med kunder som använder Proceedo 8. Hur påverkar det oss att Västra Götalandsregionen kommer använda Proceedo 9?

Vilken version av Proceedo kunden använder har ingen betydelse. Ni arbetar i Leverantörsportalen på samma sätt.

Om ett företag finns registrerat i Vismas leverantörsportal sedan tidigare, men har sedan dess bytt namn, hur gör leverantören för att ändra uppgifterna?

För att justera det juridiska namnet ska Vismas support kontaktas.

Kontakta Vismas support

Kan samma leverantör ha flera konton i leverantörsportalen?

Nej.

Hur gör vi för att prenumerera på leverantörsutskicket?

Kontakta leverantörssupporten: marknadsplatsen.support@vgregion.se

Kan man komplettera med information i Leverantörsportalens katalog?

Ja, det går att komplettera information i leverantörsportalens katalog. Uppdatering sker genom informationstyp full, vilket innebär att ni laddar upp en ny katalog varje gång.

Kontakt

Kontakta leverantörssupporten på e-postadress marknadsplatsen.support@vgregion.se om du har frågor om systembytet.

Vismas användarmanual för leverantörsportalen