Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Mobilappar för att logga tid, flex och godkänna ärenden

Den 15 november introducerades fyra mobilappar till Heroma för medarbetarna i VGR. De är ett komplement till Självservice och Kom & Gå.

De fyra apparna är Min Tid, Min Flex, Min Lön och Mina Ärenden. De tre första är användbara för medarbetarna för att få kontroll över sin egen tid, stämpla in och ut samt se de senaste 13 månadernas löneutbetalningar. 

Mina ärenden är en app för dig som chef för att snabbt kunna godkänna enklare ärenden från dina anställda mobilt. Du har även tillgång till anställdas anhöriguppgifter om de finns registrerade i Heroma. 

Läs mer om Heromas appar och hur du installerar dem

Senast uppdaterad: 2018-11-20 08:33