Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

AsynjaVisph

Aktuellt just nu

Windows10 (Närhälsan, Habilitering & Hälsa och Hjälpmedelscentralen)
Vid tester av Win10 och AsynjaVisph så finns det några komponenter som ännu inte är godkända och där utredning pågår. 
- Spirare 3. Test pågår 
Om AsynjaVisph-användare upplever problem med win 10 så ska sedvanlig ”egen” felsökning göras. Om felet är något annat än ovanstående pågående utredningar så kontaktas VGR IT Support, välj val IT och sedan valet Windows 10. Supporten gör sedvanlig felsökning. Om felet är relaterat till win 10 så läggs ärende till Vårdsystem Primärvård & specialistsystem. Vårdsystem Primärvård & specialistsystem utreder och tar om behov kontakt med berört objekt eller gör felanmälan till LCAB.
Denna information kan komma att revideras under tiden som tester pågår.
/2019-03-13/Reviderad 2018-03-28

Nyheter

Senast uppdaterad: 2019-04-11 12:43