Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Leverantörsportalen

Vi har inte fått någon inbjudan till Leverantörsportalen. Hur gör jag för att få en inbjudan?

Skicka e-post till leverantörssupporten - marknadsplatsen.support@vgregion.se. Mailet kan ha fastnat i ert spamfilter eller att ni har ett filter som inte godkänner bilagor i mail. 

Idag arbetar vi i Leverantörsportalen med kunder som använder Proceedo 8. Hur påverkar det oss att Västra Götalandsregionen kommer använda Proceedo 9?

Vilken version av Proceedo kunden använder har ingen betydelse. Ni arbetar i Leverantörsportalen på samma sätt.

Om ett företag finns registrerat i Vismas leverantörsportal sedan tidigare, men har sedan dess bytt namn, hur gör leverantören för att ändra uppgifterna?

För att justera det juridiska namnet ska Vismas support kontaktas.

Kontakta Vismas support

Kan man komplettera med information i Leverantörsportalens katalog?

Ja, det går att komplettera information i leverantörsportalens katalog. Uppdatering sker genom informationstyp full, vilket innebär att ni laddar upp en ny katalog varje gång.

Kan samma leverantör ha flera konton i leverantörsportalen?

Varje organisation får en inloggning. Däremot kan flera personer inom samma organisation dela på kontot.

Om man använder sig av Inexchange för sin fakturahantering, ändrar sig status i Leverantörsportalen då?

Nej, Leverantörsportalen är en stand-alonelösning. Direktkoppling finns endast till Proceedo men det är inte integrerat mot annat system.

Kontakt

Kontakta marknadsplatssupporten på e-postadress marknadsplatsen.support@vgregion.se om du har frågor om systembytet.

Vismas användarmanual för leverantörsportalen

Senast uppdaterad: 2019-03-06 15:08