Tolkbeställning webbformulär

Webbformuläret försvinner - teckenspråk


14 november försvinner detta webbformulär för beställning av teckenspråks- dövblind- eller skrivtolk inom Västra Götalandsregionen. Anledningen är att hanteringen av personuppgifter ska kunna ske på ett säkert sätt.

Som tolkanvändare kan du fortfarande beställa tolk via telefon, bildtelefon, BokaTolk och genom att logga in på 1177.se.  

För dig som vårdgivare går det fortfarande att beställa tolk via telefon. Vi arbetar även med en digital beställningsväg i VGR serviceportal, som vi hoppas ha på plats inom kort.

Beställ via formuläret

Fyll i formuläret för att beställa teckenspråks-, dövblind- eller skrivtolk. Vill du beställa för flera dagar eller tillfällen ska du göra en beställning per dag eller tillfälle. När din beställning är mottagen och behandlad får du en bekräftelse med beställningsnummer till e-postadressen du uppgett. Det kan ta upp till 2 arbetsdagar. 

Så behandlar vi personuppgifter

Tolkbeställning

När och var:

Tolkning på distans?
Deltar alla via länk?
Typ av tolkning:
Finns det förberedelsematerial till tolken?