Support Hamlet och beställningar
Behöver du hjälp med Hamlet eller beställningar? Det finns tre olika supportvägar för att säkerställa att du får den hjälp du behöver. Välj den supportväg som bäst passar dina behov.
Användarsupport Hamlet
Handhavandefrågor om Hamlet
- Vanliga frågor: "Hur gör jag för att...?"
- Behörighetsbeställning: Via formulär för behörighetsbeställning.
- Kontakt: Skicka ett ärende via e-post till hamlet@vgregion.se eller ring oss på 010-435 80 70 (kl. 13-15).
IT-support Hamlet
Frågor om tekniska problem med Hamlet
- Vanliga frågor: "Jag kan inte logga in i Hamlet", "Hamlet fungerar inte"
- Kontakt: Anmäl ditt ärende via Serviceportalen.
Beställningsfrågor Medovia
Frågor om leverans- och lagerstatus för produkter
- Vanliga frågor: "Finns X på lager?", "när levereras X"?
- Kontakt: Skicka ett ärende till Medovia via e-post: order.skane@medovia.se eller ring 010-101 50 62 (kl. 8-16).
Sjukvårdsapotek VGR
Sjukvårdsapotek VGR är ett regionövergripande nätverk som ansvarar för läkemedelsförsörjningen till sjukhus och andra sjukvårdsinrättningar inom Västra Götalandsregionen. För mer information se, Sjukvårdsapotek VGR - Vårdgivarwebben Västra Götalandsregionen