Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Plan för uppföljning Område Läkemedelsnära produkter

 

Patientsäkerhet

Nyckeltal Syfte Rapportering var/hur
Medicintekniska avvikelser Förhindra upprepning av negativa händelser Ledningsrådet MTP, kvartalsvis
Leveranskvalitet (Rätt produkt till rätt patient i rätt tid) Undersöka följsamhet till överenskommelse/instruktion/rutin Ledningsrådet MTP, kvartalsvis

Leveranssäkerhet

Nyckeltal Syfte Rapportering var/hur
Andel läkemedelsnära produkter som levererats inom fastställd leveransram Säkerställa att patientens behov av läkemedelsnära produkter tillgodoses Ledningsrådet MTP, kvartalsvis

Tillgänglighet

Nyckeltal Syfte Rapportering var/hur
Andel telefonsamtal till kundtjänst som besvaras inom 3 minuter (ska vara minst 85%) Säkerställa god tillgänglighet Ledningsrådet MTP, kvartalsvis
Senast uppdaterad: 2020-07-03 12:17