31/3 Programmet är det viktigaste verktyget för att nå nya målgrupper

Välkommen till ett webbinarium med Ingrid Handeland, direktör för Norsk Publikumsutvikling, NPU.

Hur använder man programmet som ett strategiskt verktyg för att nå nya grupper? Ingrid Handeland menar att publikutveckling handlar om att ha en vision, utgå från uppdraget, och göra en gedigen och kunskapsbaserad plan för att lyckas nå de som är intresserade av oss men av olika anledningar inte får till det, och där är programmeringen ett strategiskt verktyg för att utveckla sitt målgruppsarbete.

Om Ingrid

Ingrid har över 25 års erfarenhet från konst, kultur och publikforskning. Hon har arbetat som informationschef, producent och rådgivare på olika konst- och kulturinstitutioner. Ingrid var informations- och kommunikationschef på Nationalteatern i 10 år. Idag arbetar hon främst med kartläggning och förståelse av publikens beteende och publikutveckling vid norska konst- och kulturinstitutioner.

Datum: Torsdagen den 31 mars
Tid: Incheckning kl 9:45-10:00. Föreläsning och workshop 10:00-12:00.
Plats: Online

Webbinariet hålls på norska och svenska

ANMÄL DIG HÄR

Möteslänken mejlas ut den 30 mars, dagen innan webbinariet.

Johanna Hagerius

Konsulent publikutveckling

Telefonnummer